Vuosikokous ja muuta infoa

Lisätty 04.05.2019

Sisältönä vuosikokous, muovikorttitodistus, melontakaluston vuokraajan koulutus ja muut koulutukset

Vuosikokous

Vuosikokous oli lauantaina 13.4 2019 Asikkalassa. Viikonlopulla oli myös Meriopaskurssin aloitus ja Melontakaluston vuokraus-kurssin esittely. Puheenjohtajaksi valittiin Pertti Karttunen Joensuusta ja hallitukseen Pekka Tyllilä Ylöjärveltä ja Veli-Matti Lehtonen Kuopiosta. Hallituksen muina jäseninä jatkavat toista kauttaan Oula-Matti Peltonen Rovaniemeltä, Jonne Salonen Hollolasta, Juhani Vainio Lahdesta ja Valtteri Welin Hollolasta. Toiminnantarkastajiksi valittiin Leena Arpiainen Espoosta ja Matti Rehtola Lahdesta. Jäsenmaksuksi päätettiin 10 €, kannatusjäsenmaksuksi 30 € ja ainaisjäsenmaksuksi 500 €. Jäsenmaksun voit maksaa tilille: IBAN FI12 8800 0710 4681 12. Muista laittaa nimesi viitteeksi!

Yhdistyksen nimi päätettiin muuttaa kansainvälisissä yhteyksissä englanniksi muotoon Finnish Canoening Trainers.

Muovikorttitodistus

Ea-, ohjaaja- ja eri opaskurssien todistuksena jaetaan jatkossa muovikorttitodistus, joka on luottokortin kokoinen. Muovikortti- tai paperitodistus erikseen tilattaessa hintaan 10 €, muilta kuin jäseniltä lisäksi toimitus- ja postimaksu 5 €. Muita myytäviä tuotteita kuten esim. Kanootin turvatarra ja erilaisia oppaita. Lisätietoja kohdasta Tietopankki - Myytävät tuotteet.

Melontakaluston vuokraajan koulutus

Viime vuonna valmistui ohje melontakaluston vuokrauksesta. Kurssin voi pitää melontaohjaaja ja tarkempia tietoja kurssin pidosta saat spostimme kautta ja tietysti kotisivuilta.

Kursseja

Kalenteriimme on alkanut tulla jo mukavasti erilaisia kursseja: meriopas-, ohjaaja- ja opas- sekä melontakaluston vuokrauskursseja. Uutena kurssina on Melontaturvallisuuskurssi joella. Kurssi on elokuussa Heinävedellä ja toimii samalla jäsentapaamisena.

Hyvää melontakauden alkua!

t. Melontakouluttajat