Suomen Melontakouluttajat ry on perustettu 11.2.2012 Vierumäellä. Jatkamme jo 1980-luvulla alkanutta laadukasta kotimaista melonnan koulutusta ympäri Suomea. Olemme myös Facebookissa ja Instagrammissa löydät lisää kuvia.

Yhdistyksemme jäseneksi voi liittyä melontaohjaajat sekä kouluttajat ja kannattavaksi jäseneksi henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö, joka tukee yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa. Suomalaisen koulutusjärjestelmän kautta on valmistunut lähes 3500 ohjaajaa, opasta, meri- tai koskiopasta ja 59 melontakouluttajaa sekä 7 melojan ea-kouluttajaa ympäri Suomea.

• tuottaa sekä jakaa jäsenistölle tietoa ja levittää hyviä käytäntöjä,

• ylläpitää ja kehittää suomalaista melontakoulutusjärjestelmää, jossa kouluttautumalla ja osallistumalla voi pätevöityä melonnan asiantuntijaksi,

• järjestää näyttelyjä, esityksiä, kursseja, retkiä, kilpailuja yms. tilaisuuksia,

• voi hankkia jäseniensä käyttöön tiloja, välineitä sekä julkaisuja yms. sekä

• toimii jäsenten yhteisenä edustajana ja on mahdollisesti myös muissa yhdistyksissä jäsenenä.

Yhdistys vaikuttaa asiantuntijana useassa vesilläliikkumisen neuvottelukunnassa ja yhteistoimintaelimissä sekä toimii jokamiehen oikeuksien puolesta.

Voitte tilata kauttamme ohjaajia, oppaita tai kouluttajia erilaisille kursseille.

The Finnish Canoeing Training Association was founded on 11 February 2012 in Vierumäki. We are continuing the high-quality domestic paddling training that started in the 1980s. We are also on Facebook and on Instagram, where you will find more pictures.
The paddling instructors, guides and trainers can become members of our association. A person or legal entity that supports the purpose and activities of the association can be accepted as a profitable member. More than 3,000 instructors, guides, sea or white water paddling guides and trainers have graduated through the Finnish education system.

• produce and disseminate information and disseminate good practice to members,
• maintain and develop the Finnish canoeing training system, where by training and participating you can become a canoeing expert,
• organize exhibitions, performances, courses, excursions, competitions, etc.,
• may provide its members with facilities, equipment and publications, etc., and
• acts as a joint representative of the members and may also be a member of other associations.

The association acts as an expert in several advisory boards and co-operation bodies for navigation and works for the everyman's rights.
You can order instructors, guides or trainers for various courses through us.

Meistä / About us