Vuosikokous pidetty

Lisätty 17.04.2016

Melontakouluttajien vuosikokous pidettiin Bikinibaarissa

Suomen Melontakouluttajat ry:n vuosikokous

Suomen Melontakouluttajat ry piti lauantaina 16.4.2016 vuosikokouksen Tampereella. Hallitukseen valittiin Jonne Salonen Mäkelästä, Oula-Matti Peltonen Rovaniemeltä ja Pertti Karttunen Joensuusta. Toista kauttaan jatkavat puheenjohtajana Pekka Tyllilä Ylöjärveltä ja jäseninä Mika Lähdekorpi Torniosta sekä Veli-Matti Lehtonen Karttulasta. Toiminnantarkastajina jatkavat Leena Arpiainen Espoosta ja Matti Rehtola Lahdesta. Vuosikokouksessa todettiin toiminnan tehostuneen entisestään ja siitä jäsenistö sai suuret kiitokset. Lisäkehuja saivat palautteet, joiden ansiosta koulutusjärjestelmää on voitu kehittää. Viimeisimpänä parannuksena on oppaan Taitotesti 2:n muokkaaminen selkeämpään muotoon.

Melontakoulutuksen edistämisestä kunniakirjat

Suomen Melontakouluttajat ry palkitsee melonnan ja sen koulutuksen edistämisestä kunniakirjoilla. Palkitsemisten perusteina ovat loistavan koulutustapahtuman järjestäminen, pitkäaikainen tuki koulutuksen kehittämiselle sekä laadukkaan melontatiedon välittäminen. Vuoden 2015 kunniakirjoilla palkittiin Juha Vartiainen Kemijärveltä ja Matti Rehtola Lahdesta.

Vuosikokous pidetty