Vuosikokous 2022

Lisätty 28.03.2022

Vuosikokous
Vuosikokous pidettiin etäyhteydellä 19.3. Kokous sujui hyvin ja ehdittiinpä siinä vaihtaa myös kuulumisia ympäri Suomea. Hallitukseen valittiin Oula-Matti Peltonen, Jonne Salonen, Tapio Tyllilä, Juhani Vainio ja Valtteri Welin.

Koulutusjärjestelmän mukaisia kursseja järjestettiin eripuolella Suomea viime vuonna seuraavasti: melontaohjaaja 5, melontaopas joki/järvi 1, melontaopas avovesi 1, jokimelonnan perusteet 1, jokimelonnan jatko 1 ja avovesi valmentava 1. Ensimmäinen jäsentapaaminen peruuntui koronatilanteen vuoksi, mutta toinen saatiin pidettyä onnistuneesti Hossassa. Vuoden aikana hyväksyttiin yksi uusi kouluttaja, yksi kouluttajakokelas ja yksi melojan ea-kouluttajakokelas. Yhdistys palkitsi melonnan ja sen koulutuksen edistämisestä kunniakirjoilla Urpo Piiraisen ja Janne Lehtisen.

Tulevia tapahtumia
Vuoden toimintasuunnitelman tapahtumia aloitetaan laittamaan nettisivuilla olevaan kalenteriin. Juhlavuoden tapaaminen on heinäkuussa 30.-31.7. ja siitä tarkemmin kalenterissa huhtikuun aikana.

Pyydämme ideoita 3.-4.9. järjestettävän juhlaretken kohteesta sekä halukkuudesta sen järjestämiseen.

Melojan ea-kurssi on Tampereella 21.-22.5. Yhdistys tukee osallistumista 25 eurolla/jäsen. Tarkemmat tiedot nettikalenterissa.

Jäsenmaksu
Vuosikokouksessa vahvistettiin maksut: liittymismaksu 0 €, jäsenmaksu 10 €, kannatusjäsenmaksu 30 € ja ainaisjäsenyysmaksu 500 €. Jäsenmaksu pyydetään maksamaan oheisella lomakkeella huhtikuun loppuun mennessä. Muista laittaa nimesi viestiin!

LOMAKE LÖYTYY TÄÄLTÄ

Jäsenten materiaalit
Driveen on kertynyt mukavasti materiaalia melonnasta, josta kiitos lähettäjille. Pyydämme lähettämään edelleenkin tietoja melontapaikoista.

Vuosikokous 2022