Vuosikokouksen uutisia

Lisätty 19.04.2021

Vuosikokous pidettiin etänä Jitsi-sovelluksella 16.4.2021

Vuosikokouksen alussa palkittiin:

- kunniakirjalla melontakoulutuksen pitkäaikaisesta tukemisesta Markku Lappalainen Markku Lappalainen ja Weltsu LehtonenMarkku Lappalainen ja Weltsu Lehtonen

- Opetus- ja kulttuuriministeriön myöntämät liikunnan ja urheilun ansiomerkit suomalaisen liikuntakulttuurin ja urheilun ansioituneille henkilöille: Kataja Erkki Pellosniemi, Kuha Pekka Helsinki, Lehtonen Veli-Matti Kuopio, Penttilä Erkki Valkeakoski, Rehtola Matti Lahti, Suomaa Reijo Muonio ja Tyllilä Pekka Ylöjärvi.

Kokouksessa todettiin pandemian vaikuttaneen viime vuonna kurssien, retkien ja tapaamisten peruuntumisen muodossa. Opetusmateriaaleja pystyttiin kuitenkin kehittämään. Puheenjohtajaksi valittiin Pertti Karttunen, hallitukseen Pekka Tyllilä, Veli-Matti Lehtonen ja Osku Luoma. Toiminnantarkastajaksi valittiin Jukka Mäkelä ja varalle Matti Rehtola. Suunniteltujen jäsentapaamisten ja koulutusten aikoja tarkennetaan koronatilanteen mukaan. Jäsenhakemistoa kehitetään myös edelleen ja jäseniltä toivotaan tietoja reiteistä ja melontapaikoista. Liittymismaksu 0 € ja jäsenmaksu 10 € pysyivät edelleen samoina.

Vuosikokouksen uutisia