Uutisia vuosikokouksesta!

Lisätty 04.03.2018

Suomen Melontakouluttajat piti vuosikokouksen GoExpo-messujen aikaan. Tilaisuus oli rakentava ja keskustelimme melonnasta monipuolisesti.

Vuosikokous

Yhdistys piti lauantaina 3.3.2018 vuosikokouksen GoExpo-messujen yhteydessä Helsingissä. Kari Kakkonen johti mallikkaasti hyvähenkistä kokousta. Yhdistyksen puheenjohtana jatkaa Pertti Karttunen, joka valittiin viime vuonna kahdeksi vuodeksi. Hallitukseen valittiin kahdeksi vuodeksi Oula-Matti Peltonen Rovaniemeltä, Jonne Salonen Hämeenkoskelta, Juhani Vainio Lahdesta ja Valtteri Welin Hollolasta. Hallituksen jäseninä jatkavat toista kauttaan Pekka Tyllilä Ylöjärveltä ja Veli-Matti Lehtonen Karttulasta. Toiminnantarkastajaksi valittiin Leena Arpiainen Espoosta ja varalle Matti Rehtola Lahdesta.

Melontakoulutuksen edistämisestä kunniakirja

Suomen Melontakouluttajat ry palkitsee melonnan ja sen koulutuksen edistämisestä kunniakirjoilla. Palkitsemisen perusteina ovat loistavan koulutustapahtuman järjestäminen, pitkäaikainen tuki koulutuksen kehittämiselle sekä laadukkaan melontatiedon välittäminen. Yhdistyksen vuosikokouksessa palkittiin vuoden 2017 kunniakirjalla Anna Leena Lind Helsingistä, Pekka Tyllilä Ylöjärveltä ja Veli-Matti Lehtonen Karttulasta. Onnea palkituille, jotka ovat tehneet erityisen merkittävän työn suomalaisen melonnan hyväksi!

Tapahtumia 2018

Yhdistyksemme sivuilla olevaan kalenteriin on alkanut tulla jälleen tietoja kesän tapahtumista. Jos Sinulla on jokin melontatapahtuma, ja haluat lisää osallistujia tai muutoin tiedottaa asiasta, niiin ilmoita se laitettavaksi kalenteriin.

Sähköpostiosoite on edelleen suomen.melontakouluttajat@gmail.com. Muista ilmoittaa sähköpostiosoitteen muutoksista, koska lähetämme viestit pääsääntöisesti spostilla.

Uutisia vuosikokouksesta!