Tukes kouluttaa

Lisätty 27.02.2017

Tukes järjestää huhtikuussa kolme koulutustilaisuutta kuluttajapalveluiden vaarojen tunnistamisesta.

Tukes järjestää koulutustilaisuuksia kuluttajapalveluiden vaarojen tunnistamisesta. Koulutus on suunnattu kaikille turvallisuusasiakirjavelvollisille palvelun tarjoajille, kuten esimerkiksi uimahalleille, kuntosaleille, seikkailupuistoille, ohjelmapalveluiden tarjoajille, ratsastustalleille ja laskettelukeskuksille.

Koulutus tarjoaa osallistujille käytännön menetelmiä ja toimintatapoja kuluttajaturvallisuuslain edellyttämään vaarojen tunnistamiseen ja turvallisuustoimenpiteiden määrittämiseen. Koulutuspäivän aikana osallistujat laativat oman suunnitelman vaarojen tunnistamiseksi ja riskien hallitsemiseksi.

Koulutus järjestetään samansisältöisenä seuraavilla paikkakunnilla (klo 12 – 16):

• 10.4.2017, Helsinki, Pasilan Virastokeskus, Pieni auditorio, Opastinsilta 12 B, 2. krs
  • 12.4.2017, Tampere, Attila, kokoustila Lestit, Yliopistonkatu 38
  • 20.4.2017, Rovaniemi, AVI:n juhlasali, Valtakatu 2

Ohjelma:

12.00

Tilaisuuden avaus

12.30

Turvallisuuden johtaminen kuluttajapalveluissa: Jatkuvaa parantamista ja
lainsäädännön vaatimuksia

13.00

Vaarojen tunnistaminen ja toimenpiteiden määrittäminen: käytännön keinoja ja menetelmiä

14.15

Kahvi

14.45

Riskien arviointisuunnitelman laatiminen

15.45

Loppukeskustelu ja palaute

16.00

Tilaisuus päättyy

Ilmoittautuminen koulutukseen päättyy 29.3.2017. Koulutus on maksuton.

Kouluttajana toimii ja lisätietoja antaa Tukesin ylitarkastaja Mervi Murtonen (puh: 029 505 2080, mervi.murtonen@tukes.fi).

Tervetuloa!