JÄSENTAPAAMINEN KAPEENKOSKILLA

Lisätty 02.08.2022

JÄSENTAPAAMINEN JUHLAVUODEN KUNNIAKSI 30.-31.7.2022

Jäsentapaaminen onnistui hienosti ja jälleennäkemisen ilo kruunasi viikonlopun. Paikkana Kapeenkoski oli melonta aiheiseen viikonloppuun erittäin sopiva. Majoituimme Myllyniemessä aivan kosken läheisyydessä. Osallistujat saapuivat jo perjantai illaksi, sauna lämpesi ja juttu luisti. Kuva 1. Myllyniemi.

KuusaankoskellaKuusaankoskella

Lauantaina aamupäivällä oli suurkanoottiretki Kuusaankoskelle. Matkaa kertyi hieman yli 10 km. Tapio ohjeisti melojia rannalla ja sitten lastauduttiin paattiin.

Kuusaalla Jaana kattoi retkieväät laavulle ja nautimme kanaguinosalaattia, ”putkilohta” sekä nuotiokahvit lisukkeineen. Kuva 2. Kuusaankoskella

KapeenkoskellaKapeenkoskella

Iltapäivällä kajakkiporukka kiersi Kapeenkosken-kanavan kautta saaren ja laskeskeli muutaman kosken. Lopuksi vielä kumilautalla sama reitti ja sitten kiiruusti saunaan. Kuva 3. Melontaa

JuhlalounasJuhlalounas

Juhlalounas nautittiin huippukokki Sepon tarjoilemana. Alkupalana oli savulohileipä maukkaalla maustevoilla. Hirvikastike uusilla perunoilla maistui ja jälkiruoka Kievarin Mutakakku oli sekin nimestään huolimatta erittäin maukas. Kuva 4. Juhlalounaalla

Standaarin luovutusStandaarin luovutus

Weltsu toi puheenjohtajan terveiset osallistujaporukalle. Pienen puheen aiheina oli yhdistyksen historiikki. Lopuksi johdateltiin muistelot Pasi Hirvosen pitkään ja ansiokkaaseen melontakoulutukseen ja sen ansioihin. Tämän alustuksen aasinsiltana oli palkitsemiset. Yhdistyksen juhlallisin huomionosoitus, sinivalko standaari numero neljä luovutettiin Pasi Hirvoselle. Kuva 5. Standaari

Sunnuntaina aamupäivällä oli vapaampaa puljailua virtavesissä ja lopuksi nautimme lähtökahvit Kapeenkosken rantamilla.

Toivotaan, että koronapandemia jo hellittää otettaan ja vastaavia yhdistyksen jäsentapaamisia päästään järjestämään. Tällä kertaa olimme koolla jo heinäkuun lopulla. Vastaavia tapaamisia järjestetään syksymmällä, jolloin voidaan jo suunnitella ja ideoida seuraavan vuoden toimintaa.

Yhteisiä jäsenretkiä on myös toivottu. Sellainen on heti syyskuun ensimmäisellä viikonlopulla. Paikkana on Sulkavalla Oravan Pesät, Kalajärventie 13, 58700 Sulkava. Kokoonnumme perjantaiksi Oravan Pesille ja suunnittelemme vesitilanteen mukaan päiväretkiä Oravareitin joelle ja pieniin virta/koskipaikkoihin. Tapahtuma on omatoimiretki ja osallistujat huolehtivat omat ruokailunsa sekä majoituksen. Teltta- taikka mökki- ja sisämajoituksista kannattaa olla yhteydessä alueen henkilökuntaan (p. 040 0938076).

JÄSENTAPAAMINEN KAPEENKOSKILLA